Coraz częściej agencje reklamowe działają jako agencje typu full service. Znaczy to, że zajmują się wieloma działaniami z zakresu szeroko rozumianego marketingu, reklamy i public relations. Dla klientów agencji ma to olbrzymie znaczenie, ponieważ w jednym miejscu skorzystać można z wielu usług. Agencje reklamowe typu full service zajmują się między innymi tworzeniem stron i aplikacji internetowych, projektowaniem i opracowywaniem drukowanych materiałów promocyjnych np. plakatów, ulotek, wizytówek, wykonywaniem nadruków na materiałach reklamowych firm, układaniem haseł reklamowych oraz scenariuszy spotów reklamowych, zajmują się też badaniem rynku i wieloma innymi usługami, interesującymi z punktu widzenia klienta. Szeroki wachlarz usług jest z pewnością dla agencji szansą do osiągnięcia większych zysków. Ponad to daje to agencji reklamowej szanse na przetrwanie w gąszczu bogatej konkurencji.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy