Internetowa wizytówka - Strona www firmy

Internetowa wizytówka - Strona www firmy

Strony www to obecnie codzienność. Posiadanie strony internetowej jest nieodłączną częścią prowadzenia biznesu - chyba, że danej osobie nie zależy na dotarciu do szerokiego grona klientów i promowania działalności stosunkowo niskim kosztem.

Poszukując dostawców usług, ale też konkretnych produktów klienci nierzadko właśnie sięgają do sieci. Włączają Internet w nadziei, że znajdą firmę, jakiej poszukują. Po wpisaniu określonej frazy zawracają uwagę na początkowe wyniki i zazwyczaj spośród początkowych wyników rankingu wyszukiwarki wybierają interesujące ich propozycje. Dlatego też stworzenie strony www, która jest przecież wizytówką firmy, warto zlecić profesjonalistom, którzy posiadają w tym zakresie niemałe doświadczenie, a przede wszystkim mogą pokazać nam dotychczasowe realizacje. 

Firmowa strona musi być przede wszystkim użyteczna. Co to oznacza w praktyce? Nie możemy zamieszczać na niej niepotrzebnych treści, zbędnych reklam. Jasno i wyraźnie opisać trzeba profil firmy. Dobrze byłoby zaprojektować ją z ogólnie przyjętymi zasadami. Jeśli logo czy też nawigację zamieścimy w niewidocznym miejscu - internauta może zniechęcić się i tym samym opuści witrynę, bez poznania jej treści. Zdecydowanie męczą nas mało czytelne i niepraktyczne strony internetowe. W pewnych kwestiach lepiej jest postawić na walory uniwersalne i na tradycję. Strona internetowa musi być też na bieżąco aktualizowana. Nie możemy zamieszczać na niej informacji nieprawdziwych albo nieaktualnych - chociażby o promocji, która zakończyła się miesiąc temu. Jest to przejaw braku profesjonalizmu. 

Zastanawiając się nad wyborem firmy, która zaprojektuje i wykona dla Ciebie witrynę musisz przemyśleć wiele kwestii. Niezbędne będzie zweryfikowanie portfolio danej firmy - najprawdopodobniej agencji interaktywnej. Porównać można oczywiście różne oferty i ostatecznie zdecydować się na tą, która odpowiada nam w całości. Wybierając firmę, której powierzymy wykonanie strony www zweryfikować trzeba będzie jakie stosuje technologie, a także czy zatrudnia profesjonalistów - posiadających stosowne kompetencje informatyków, ale też specjalistów do spraw tworzenia treści. Koniecznie porozmawiać trzeba będzie na temat ceny świadczonych usług. Jeśli wszystko będzie nam odpowiadało - możemy przejść do podpisania umowy. W umowie zamieścić trzeba będzie wszelkie istotne informacje, a przede wszystkim termin zakończenia pracy. Można też przewidzieć kary pieniężne za niewywiązanie się z umowy w terminie. Będziemy wówczas spać spokojnie.

Opinie (0)

Zobacz firmy

HASBORG producent maszyn piekarniczych

Rakszawa 508
37-111 Rakszawa

Średnia Ocena

5/5
Producent tonerów DMD Rzeszów

Al. Sikorskiego 2/7
35-304 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5
Flebolog Łukasz Paluch

Josepha Conrada 24
01-922 Warszawa

Średnia Ocena

5/5

Podobne artykuły

Kompleksowe doradztwo reklamowe

Kompleksowe doradztwo reklamowe

Co nam daje strona www?

Co nam daje strona www?

Chmura antywirusowa-Zalety i wady

Chmura antywirusowa-Zalety i wady