Wiele firm widzi duży potencjał w katalogowaniu, bowiem jest to niedrogie, a skuteczne działanie promocyjne. Dodawać wpisy do katalogów trzeba jednak umieć. Wbrew pozorom nie wystarczy wpisanie określonej frazy w wyszukiwarkę i zdecydowanie się na pierwszy lepszy katalog. Jeśli nie wiemy w jaki sposób różnicować, wybierać, eliminować katalogi, zapoznajmy się z poniższymi wskazówkami. Być może ułatwią one nieco skuteczne i dające oczekiwane rezultaty katalogowanie.
Przede wszystkim należy sprawdzać czy katalogi są moderowane. Dodajemy swoją reklamę tylko do tych, które są odpowiednio i systematycznie administrowane. Warto tworzyć interesujące i wyczerpujące opisy działalności firmy w dodawanych wpisach. Potencjalny klient powinien zostać w ciekawy sposób zachęcony do kontaktu z dana firmą. Warto także sprawdzać czy katalog jest zadbany i weryfikowany na bieżąco. Weryfikujmy zawsze jego Page Rank i sprawdźmy od jak dawna znajduje się w sieci.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy