Jedną z podstawowych usług oferowanych przez agencje reklamowe jest prowadzenie kampanii reklamowych produktów, usług, firm itp.
Dobra kampania reklamowa musi składać się z kilku etapów. Pierwszym i podstawowym etapem każdej kampanii jest wyznaczenie jej głównych celów i może to być np. zwiększenie sprzedaży jakiegoś produktu, budowa świadomości dotyczącej jakichś nowych usług.
Drugi etap kampanii reklamowej to dokładna analiza konkurencji. Kolejny etap to oczywiście wyznaczenie założeń budżetowych. Następnie przeprowadzić można internetowe badania dziedziny. Późniejszy etap to budowa kreacji reklamowych.
I wreszcie agencja może przejść do skonstruowania mediaplanu i następnie do przeprowadzenia i kierowania merytoryczną kampanią reklamową wraz z jej raportowaniem.
Do tworzenia kampanii reklamowej agencje korzystać muszą z porad specjalistów z różnych dziedzin. Nie są to tylko szeroko pojęci marketingowcy, to także copywriterzy, graficy i wiele innych osób.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy