Marketing internetowy - Dlaczego taki ważny?

Marketing internetowy - Dlaczego taki ważny?

Newsletter jest składnikiem marketingu internetowego. Jeśli chcemy zacząć zwracać na swoją firmę większą uwagę, cyklicznie przypominać się klientowi oraz pozyskiwać nowe grono zwolenników, to należy wykorzystać do tego siłę listu elektronicznego. Newslettery nieraz nic nie kosztują. W sieci znajdują się bowiem darmowe programy do ich tworzenia. Co więcej krok po kroku przeprowadzają one nas przez procedurę tworzenia newslettera, od dodania listy odbiorców po wykończenie graficzne naszego listu. Jego grupę docelową należy jednak dokładnie określić. Najlepiej żeby na stronie www firmy po prostu znajdowało się okienko, które umożliwi klientom samodzielne zapisanie się do otrzymywania newslettera. Resztę odbiorców tworzymy sami. Można zakupić bazę e-maili od innej firmy, która albo zajmuje się podobna branżą albo specjalnie tworzy bazy adresów mailowych dla innych na podstawie badań.

Jeśli mamy już bazę e-maili klientów i posiadamy gotowego newslettera do wysłania, to przestrzegajmy kliku istotnych zasad. Po pierwsze list ma być przejrzysty, z małą ilością tekstu oraz odnośnikami do strony czy mediów społecznościowych. Odbiorcy e-maila nie mają czasu i nie chcą czytać zawiłych treści w mailu- po prostu go usuną. Tak samo jest jeśli sam tytuł posiada więcej niż 7 wyrazów. Jeśli klient nie dowie się z jego krótkiej treści, o co w nim chodzi, skasuje go zanim zdecyduje się na otwarcie. Każdy program do tworzeni newsletterów tworzy po ich rozesłaniu raport otwarć, zwrotów twardych i miękkich. Pozwoli nam on też na podgląd newslettera w wielu skrzynkach mailowych.

Opinie (0)

Zobacz firmy

HASBORG producent maszyn piekarniczych

Rakszawa 508
37-111 Rakszawa

Średnia Ocena

5/5
Linea - Profesjonalny serwis maszyn TASKI

Warszawska 139
35-205 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5
Producent tonerów DMD Rzeszów

Al. Sikorskiego 2/7
35-304 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5

Podobne artykuły

Intranet - definicja, wady i zalety

Intranet - definicja, wady i zalety

Katalogowanie

Katalogowanie

System ERP

System ERP