Marketing internetowy to niezbędna aktywność prowadząca do zwiększenia widoczności konkretnej witryny, określania jej jako użyteczna i wartościowa. Nie wystarczy bowiem stworzyć dobry produkt, trzeba jeszcze odpowiednio go wypromować i rozreklamować, sprawić, że wyróżni się na tle konkurencji. Bardzo pomocne są w tym zakresie firmy, które zajmują się profesjonalnym doradztwem w zakresie promocji w sieci i szeroko pojętym marketingiem internetowym.
Marketing internetowy zawiera w sobie takie elementy jak ulotki przesyłane online (na przykład na skrzynkę mailową), reklamy graficzne (na przykład bannery reklamowe), marketing wirusowy, marketing partnerski, e-mail marketing, a także reklamę semantyczną. Bardzo ciekawą formą marketingu internetowego jest także content marketing, określany jako marketing treści. Wiąże się z udostępnianiem w sieci interesujących i wartościowych treści, które zainteresują określoną grupę odbiorców i skierują ich uwagę na konkretną firmę. Mamy tu do czynienia z budowaniem relacji, wzajemnej interakcji firmy z odbiorcą treści. Coraz więcej firm docenia też korzyści wynikające z dodania swojego profilu w najbardziej popularnych serwisach społecznościowych.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy