Specjalista SEM (Search Engine Marketing) powinien pracować dla każdej firmy, która chce prowadzić swoją działalność w internecie. Nie po to przecież zlecałeś założenie strony internetowej twojej firmy, by teraz plasowała się ona na końcu wyników wyszukiwania lub nie była wyszukiwana po wpisaniu kluczowych dla niej fraz. Jeśli nie myślałeś dotychczas o prowadzeniu marketingu firmy w internecie, najwyższy czas na to. Jeśli jednak zatrudniasz osobę od pozycjonowania stron i optymalizacji wyszukiwarek, jego działanie nie są najwidoczniej skuteczne.
Co zrobić by strona zyskała nowych użytkowników, wzrosła liczba jej odsłon oraz pojawiała się po wpisaniu słów kluczowych na czołowej pozycji pierwszej strony? Potrzebne są do tego narzędzia marketingu internetowego w wyszukiwarkach. Należy do nich przede wszystkim SEO (dowiedz się więcej tutaj).
Search Engine Marketing to proces, a nie jednorazowe działanie, jakby niektórym mogło się wydawać. Polega on na zwiększaniu ruchu na stronie i liczby jej odwiedzin po wpisaniu w wyszukiwarkę słów kluczowych. Składa się na niego pozycjonowanie oraz optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych. Są to działania zarówno na stronie, jak i na zewnątrz strony. Z pewnością po ich prawidłowym przeprowadzeniu od razu zauważysz korzyści zatrudnienia eksperta SEM/SEO.
Tematyczne słowa: SEM, SEO, specjalista SEM, Search Engine Marketing,
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy