Reklama interaktywna

Reklama interaktywna

Reklama internetowa jest specyficzna i posiada nieco inne cechy niż standardowe formy promocji.

Przekaz on-line ma jednak wiele zalet i dlatego jest wykorzystywany na szeroka skalę. Obecnie właśnie za pośrednictwem sieci wiele firm dociera do potencjalnych odbiorców świadczonych usług czy też oferowanych dóbr.

Reklama w Internecie jest przede wszystkim interaktywna. Oznacza to, że możliwe jest prowadzenie dialogu, utrzymanie obustronnych interakcji pomiędzy konkretnymi użytkownikami sieci. Wiele form promowania firmy nie jest widoczna ponad to gołym okiem - działalność na blogu czy też w serwisie społecznościowym jest tego rewelacyjnym przykładem.

Reklama w Internecie nie ma też barier czasowych ani geograficznych. Konkretna strona internetowa może być przeglądana nawet w miejscu odległym od stacjonarnej siedziby konkretnego przedsiębiorstwa. Takie działania pozwalają nam też na wielką elastyczność i dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. W Internecie możemy nie tylko zdecydować się na formy reklamy bezpośredniej (jak banery czy też artykuły sponsorowane) ale również na badanie opinii potencjalnych klientów poprzez ankiety (np. mailowe), które pozwolą nam zrozumieć potrzeby konsumentów i dopasować prezentowaną ofertę do ich oczekiwań. Przyznać też trzeba, że reklama w Internecie nie wiąże się z koniecznością ponoszenia wysokich wydatków. Jest stosunkowo tania.

Opinie (0)

Zobacz firmy

HASBORG producent maszyn piekarniczych

Rakszawa 508
37-111 Rakszawa

Średnia Ocena

5/5
Linea - Profesjonalny serwis maszyn TASKI

Warszawska 139
35-205 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5
Producent tonerów DMD Rzeszów

Al. Sikorskiego 2/7
35-304 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5

Podobne artykuły

Funkcjonalność systemów Lean

Funkcjonalność systemów Lean

Oprogramowanie APS

Oprogramowanie APS

Wybór agencji reklamowej

Wybór agencji reklamowej