Reklama zewnętrzna, czyli outdoor jest bardzo popularna. Jednak na efektowny przekaz mogą sobie pozwolić jedynie firmy, które liczą się z jej dużymi kosztami i cyklicznym opłacaniem postawienia np.: billboardu.
Taka forma reklamy z pewnością nie zostanie przeoczona.
Jeśli chodzi o typy reklamy zewnętrznej to wyróżniamy między innymi:
• Billboard- to plakaty umieszczone na tablicach samodzielnych lub przytwierdzone do budynków z informacją na temat produktu czy usługi
• Citylight- reklama spotykana najczęściej na przystankach autobusowych, podświetlana tablica zwracająca uwagę przechodniów
• Reklama pneumatyczna- balon lub inna forma napełniona powietrzem, jej zaletą jest mobilność
• Oklejanie powierzchni- np.: budynków, autobusów plakatami różnej wielkości
• Ekrany LCD- ekrany, na których wyświetlany jest przekaz w formie filmiku lub kilku scen
Do zalet outdooru możemy zaliczyć przede wszystkim szeroki zasięg oraz masowość. Działa on natychmiastowo po zobaczeniu reklamy. Zawiera również chwytliwe treści o obrazy, które łatwo zapamiętać. Jeden odbiorca może się z nim zetknąć również kilka razy, co wzmaga zapamiętywalność. Wzmacnia on również działanie innych form reklamy. Według badań każda wydana na outdoor złotówka zwraca się trzykrotnie.
Warto więc zainwestować w reklamę zewnętrzną, ponieważ szybko generuje ona zyski. Każda firma, która ceni sobie popularność oraz oczekuje wzrostu sprzedaży lub rozpoznawalności powinna zainwestować w outdoor.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy