Reklama outdoor

Reklama outdoor

Reklama zewnętrzna, czyli outdoor jest bardzo popularna. Jednak na efektowny przekaz mogą sobie pozwolić jedynie firmy, które liczą się z jej dużymi kosztami i cyklicznym opłacaniem postawienia np.: billboardu.

Taka forma reklamy z pewnością nie zostanie przeoczona.

Jeśli chodzi o typy reklamy zewnętrznej to wyróżniamy między innymi:

• Billboard- to plakaty umieszczone na tablicach samodzielnych lub przytwierdzone do budynków z informacją na temat produktu czy usługi

• Citylight- reklama spotykana najczęściej na przystankach autobusowych, podświetlana tablica zwracająca uwagę przechodniów

• Reklama pneumatyczna- balon lub inna forma napełniona powietrzem, jej zaletą jest mobilność

• Oklejanie powierzchni- np.: budynków, autobusów plakatami różnej wielkości

• Ekrany LCD- ekrany, na których wyświetlany jest przekaz w formie filmiku lub kilku scen

Do zalet outdooru możemy zaliczyć przede wszystkim szeroki zasięg oraz masowość. Działa on natychmiastowo po zobaczeniu reklamy. Zawiera również chwytliwe treści o obrazy, które łatwo zapamiętać. Jeden odbiorca może się z nim zetknąć również kilka razy, co wzmaga zapamiętywalność. Wzmacnia on również działanie innych form reklamy. Według badań każda wydana na outdoor złotówka zwraca się trzykrotnie.

Warto więc zainwestować w reklamę zewnętrzną, ponieważ szybko generuje ona zyski. Każda firma, która ceni sobie popularność oraz oczekuje wzrostu sprzedaży lub rozpoznawalności powinna zainwestować w outdoor.

Opinie (0)

Zobacz firmy

HASBORG producent maszyn piekarniczych

Rakszawa 508
37-111 Rakszawa

Średnia Ocena

5/5
Linea - Profesjonalny serwis maszyn TASKI

Warszawska 139
35-205 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5
Producent tonerów DMD Rzeszów

Al. Sikorskiego 2/7
35-304 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5

Podobne artykuły

Trendy w projektowaniu stron internetowych

Trendy w projektowaniu stron internetowych

Gainer czy białko - co będzie lepsze?

Gainer czy białko - co będzie lepsze?

Co to jest pożyczka obrotowa?

Co to jest pożyczka obrotowa?