Niekwestionowaną zaletą outdooru jest jego duży rozmiar lub ciekawa forma. Ten rodzaj reklamy po prostu zwraca na siebie uwagę. Obojętne czy umieścisz reklamę swojej firmy lub jej jednego produktu na bilbordzie w centrum miasta, na przystanku autobusowym lub samochodzie, reklama zewnętrza zostanie z pewnością zauważona. Co więcej twórcy reklam zewnętrznych nie ograniczają się tylko do dużych plakatów czy oklejania różnych miejsc i pojazdów. Wiele form outdooru jest nietypowych i bardzo efektownych np.: urządzanie przystanków autobusowych przez IKEĘ czy tworzenie na murach obrazu 3D. Na takie spektakularne działania mogą sobie jednak pozwolić nieliczni.
Wadą reklamy zewnętrznej jest z pewnością brak określonej grupy docelowej. Możemy wybrać tylko miejsce ustawienia reklamy, ale nie mamy wpływu na to kto ją zobaczy. Brak możliwości targetowania reklam nie wpływa dobrze na ich odbiór. Z tego względu outdoor nie może być traktowany jako jedyne źródło reklamowania, ale raczej jako pomocnicza forma. Jednak odpowiadając na pytanie czy warto się tak reklamować odpowiedź brzmi: owszem. Żadna droga dotarcia do klienta nie jest zbędna.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy