Wiele firm, które chcÄ… pozyskać jeszcze wiÄ™ksza ilość klientów, decyduje siÄ™ na kampaniÄ™ reklamowÄ… za pomocÄ… której chcÄ… zwiÄ™kszyć ruch na swojej stronie internetowe. Pytanie pojawia siÄ™, na jakich stronach powinna pojawiać siÄ™ reklama i w jaki sposób ma być wyÅ›wietlana, aby byÅ‚a jak najbardziej skuteczna. JednÄ… z nowych technik używanych w marketingu internetowym jest targetowanie behawioralne, które uznawane jest za przyszÅ‚ość reklamy w internecie. Technika ta umożliwia selekcjonowanie konsumentów, która może być wybierana za pomocÄ… na przykÅ‚ad miejsca zamieszkania. DziÄ™ki temu firma zajmujÄ…ca siÄ™ remontem domów w województwie podkarpackim, bÄ™dzie miaÅ‚a swoje reklamy na stronach internetowych dotyczÄ…cych remontu domów jedynie na tym obszarze. Podobna sytuacja bÄ™dzie w przypadku salonu sukien Å›lubnych. WyÅ›wietlana ona powinna być dopiero na podstronie sukien Å›lubnych, a nie np. na stronie gÅ‚ównej sklepu internetowego z mÅ‚odzieżą. WiÄ™ksze prawdopodobieÅ„stwo bÄ™dzie bowiem, że na reklamÄ™ zwróci uwagÄ™ osoba, która już znajdzie siÄ™ na podstronie sukien Å›lubnych, niż osoba, która bÄ™dzie chciaÅ‚a kupić w sklepie internetowym zupeÅ‚nie inny produkt.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy