Targetowanie behawioralne

Targetowanie behawioralne

Techniki marketingu w ciągu lat się stale zmieniają i te, które wykorzystywane były w dwudziestym wieku nie są już aktualne.

Specjaliści od reklam zastanawiają się, jak dotrzeć do danej grupy osób. Można wyróżnić kilka technik, do których należy również targetowanie behawioralne, mająca wiele zalet. Użycie marketingu behawioralnego sprawia, że liczba odsłon jest mniejsza, jednak współczynnik konwersji wzrasta. Używając techniki targetowania behawioralnego zyskujemy konkretną i określoną grupę adresatów, która jest zainteresowana daną ofertą.

Analizując zachowanie internautów, można określić w którym momencie chcemy aby pojawiła się dana reklama. Osoba przeglądająca na przykład samochód, niekoniecznie chce go kupić. Gdy jednak otworzy ona podstronę o kupnie samochodu, wtedy wyświetlona zostanie reklama z ofertą kupna samochodu. Mamy wtedy większe prawdopodobieństwo, że reklama zostanie otwarta a my nie będziemy ponosić kosztów za wyświetlanie jej w miejscu, gdzie może być zbędna. Zachowanie internauty możemy ocenić na kilka sposobów. Należą do nich zachowanie oczekiwane, zachowanie powtarzające się oraz zachowanie sekwencyjne.

Opinie (0)

Zobacz firmy

HASBORG producent maszyn piekarniczych

Rakszawa 508
37-111 Rakszawa

Średnia Ocena

5/5
Linea - Profesjonalny serwis maszyn TASKI

Warszawska 139
35-205 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5
Producent tonerów DMD Rzeszów

Al. Sikorskiego 2/7
35-304 Rzeszów

Średnia Ocena

5/5

Podobne artykuły

Stworzenie strony internetowej powierz fachowcom

Stworzenie strony internetowej powierz fachowcom

Jak i gdzie zorganizować konferencję w dobie koronawirusa?

Jak i gdzie zorganizować konferencję w dobie koronawirusa?

Szkolenia

Szkolenia