Można powiedzieć, że agencje reklamowe zajmują się przekazywaniem informacji. Są to jednak informacje specyficzne, bo nie takie jakie na co dzień dostarczają media. Są to informacje, które działają na podświadomość konsumenta, przekazywane są w odpowiedniej formie, a mają na celu przekonanie odbiorcy do jakiejś usługi, jakiegoś produktu, albo też do jakiegoś działania. Do przekazywania tych informacji agencje reklamowe wykorzystują środki masowego przekazu - telewizja, Internet, prasa, radio itd., ale też inne specjalne formy. Te inne formy to np. duże billboardy, plakaty, ulotki. Wszystko to tworzy się w oparciu o szczegółowy plan kampanii reklamowej, który agencja reklamowa przygotowuje najpierw. W tym celu potrzebne są działania wielu specjalistów branży, miedzy innymi marketingowców, copywriterów, grafików. Zadaniem agencji reklamowej jest takie przedstawienie informacji o produkcie, aby jak najwięcej osób chciało go nabyć.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy