Czym musi się charakteryzować internetowy opis produktu w twoim e-sklepie? Czy całkowicie możemy pominąć kwestię, że sprzedajemy w wirtualnym środowisku? W poniższym poradniku przedstawimy kilka zasad dobrego opisu produktu. Czyli takiego, który podniesie wyniki sprzedaży w Twoim sklepie internetowym. Nazwa produktu powinna być niepowtarzalna! Nie może to być po prostu bluzka! Bądź kreatywny! Zabaw się słowami! I nie myśl, co na to powie na to konkurencja? Zdanie konkurencji powinno zainteresować cię tylko i wyłącznie, jeśli chodzi o niepowtarzalność opisu. Czy niedopuszczalne jest to aby korzystać z opisu innych sklepów? Bardzo często spotykamy się z taką praktyką, ale musimy mieć świadomość, że jeśli my zdecydujemy się na taką praktykę - to klienci nie uznają nas za wyjątkowego sprzedawcę i zamiast skupić się na produktach. Zainteresują się wyłącznie ceną lub uznają za oszusta. Tak oszusta, który korzysta z pracy innych! Dzisiaj coraz powszechniejsza staje się współpraca z copywriterami. To oni są odpowiedzialni za powstanie interesującego i unikatowego opisu. Słowa klucz, one także powinny pojawiać się w opisach, ale nie w zbyt dużym nasyceniu. Pomyśl, czy któryś z twoich klientów chce cały czas słuchać słowa bluzka? Nawet, jeżeli zamierza ją umieścić w wirtualnym koszyku? Ostatnia rada: Nie twórz zbyt długich opisów. Masz dużo do powiedzenia na temat swoich produktów? Wykorzystaj potęgę artykułów! Klienci z przyjemnością je przeczytają, ale przez zakupami, nie w czasie ich trwania.
Twój wpis został dodany i wkrótce pojawi się na stronie
Twoja opinia została dodana i wkrótce pojawi się na karcie firmy